oh hoi~

 
hey hey! ohhoi~ lame suda tak mengupdate. busy bebenor nampaknye tu. hehe. last post duk heboh riang raya aku nih. sekarang nih aku nak heboh pasal sem 3 nih plak. haa~da lame aku naek da. 2 minggu aritu lagi aku da ade melaka. ha, 2 minggu tu lah berturut2 aku balek n9 every weekend. haha. arini balek n9, esok balek melaka balek. ade yg kate aku buat keje gila. ala, ape ade hal melaka-n9. hewhew~ aku bukan busy ape sgt. just malas and takde bende yg menarik pun nak di update kat blog nih. pfft~ okay. kalau nak diceritakan sem 3 nih, adoy. mengeluh. setakat nih aku tengok agak tak syok lah. tak tau lah kalau awal-awal je cenggini. dari segi ape? tu aku tak nak cite. haha. ape da~ tak pe, yg penting niat kat hati tu. insyaallah aku cube yg terbaek utk sem nih and yg seterusnya. *muhasabah diri jap amin. hehe. da naek sem 3 nih da terasa mcam senior ke? hoho. bagi aku mmg tak lah. takde gaye senior langsung aku nih kalau nak di bandingkan dgn student laen. amboi, gojes-gojes anda sekalian. jeles saya tahu. hehe. kalau tengok gaye diorang da bley nampak da ala-ala wanita bekerjaya gitu. aku plak dgn t-shirt, jeans and sandle je. haha. takpe2. ambek mase sikit nak transform kan diri nih. nak jugak nampak gojes. teet! apakah? mampukah saye? hoho. ahh suda. merepek da aku memlam bute nih. kalau nak di cerita pasal subject plak, seram jugak aku rase. baru 2 minggu kelas da terasa kepeningan die tu. insyallah aku try settle sume baek-baek. setakat nih je lah aku cite. takde ape yg menarik pun kan? haha. nak buat camne. chaww~ :D

macho rite? ohh melting~ *.*

No comments:

Post a Comment