. update sikit.

 
hye! lame da tak mengupdate. nih datang plak mood nak mengarut kat sini. now aku da kat rumah bahau. semalam sampai. ahad lepas last aku keje dekat bazar seremban sane. haish. rindu. rindu nak jual cempedak n karipap. rindu nak gelak-gelak tengok perangai brader yg jual kat gerai sebelah tu. haha. siyes tak boleh blah. putu piring amm amm, cempedak nyam nyam. adoyai. manelah budak tu dapat idea camtu. nonsense gilaa. gelak sorang2 aku di buatnye. lepas abis keje ahad tu, lepak2 sat dgn member aku malam tu. isnin plak pegi berembat shopping dr pukul 12 tengahari sampai 12 malam. haa~nih makan die. siyes best gilaa! ntah bape duit aku habis mase tu. haha. takpe. bukan selalu berembat macam tu. terima kasih ye SI PENEMAN join aku shopping sekali. siyes best shopping dgn kau. lain kali kite shopping lagi ok. yeay! hehe. even aku baru break dgn amy, naseb baek ade yg boleh buat aku happy setakat nih. buat aku lupe kejap rase sedih n masalah yg ade. mase dekat seremban sane siyes lepas break aku boleh cool je. kenkadang je teringat n rase sedih. yelah, keje dekat bazar buat aku busy n ignore prob aku mase tu. malam lepas abis keje pegi pulak lepak pekene roti nan kat kedai mamak. adoyy syoknye. dgn care tu je bley ubat hati aku nih. and sekarang aku da boleh terime sume nih. siyesly, aku rase free! FREEDOM. jyeahh! haha. punyelah busy sampai aku tak sedar tinggal bape hari je nak raye. yeay! tak sabar aku nak tibai ketupat, lemang, rendang, kuah kacang. pergh~ telan air liur je sekarang nih weyh. emm, rasenye takde bende da aku nak merepek. ade story, ade lah aku update nnti. daa! :D

No comments:

Post a Comment